Digitālā mārketinga pasaulē, kur uzņēmumi cenšas gūt pēc iespējas vairāk informācijas par savu auditoriju un uzņēmuma mārketinga pasākumu efektivitāti, Google Analytics ir kļuvis par vienu no svarīgākajiem instrumentiem kas palīdz uzņēmumiem saprast, kā lietotāji pārvietojas pa viņu mājaslapu un kā tie reaģē uz satura elementiem. Tas ir ļoti svarīgi, lai uzņēmumi varētu pielāgot savu vietni, lai uzlabotu lietotāju pieredzi un tādējādi palielinātu konversiju likmes.
Analizējot datus var atrast lapas, kuras ir visu apmeklētāju populārākās un kurās lietotāji veic vissvarīgākos mērķus, piemēram, produktu pirkšanu vai kontaktformu aizpildīšanu. Tas ļauj izveidot stratēģiju, kā uzlabot saturu, uzlabot lietotāju pieredzi.
Google Analytics var palīdzēt identificēt kādi ierīču veidi tiek izmantoti, lai piekļūtu jūsu vietnei un lapas kurās apmeklētāji paliek ilgāk, kādu saturu skatās vairāk un kurās lapās galvenokārt ienāk no. Tas var palīdzēt jums saprast, kādiem satura veidiem ir lielāka pieprasījuma un kā jūs varat pielāgot savu vietni, lai apmeklētājus saglabātu ilgāk. Turklāt jūs varat izsekt arī dažādus analīzes parametrus, piemēram, lapas ielādes ātrumu un vietnes nodarbinātības līmeni, lai atrisinātu jebkādas problēmas un optimizētu savu vietni.