Mājaslapai ir būtiska nozīme uzņēmējdarbības veiksmes ceļā. Turklāt, tā ir uzņēmuma digitālā identitāte un visbiežāk ir pirmais kontaktpunkts kur klienti uzzina vairāk par uzņēmumu un tā produktiem. Bet tikai mājaslapas izveidošana nav pietiekama lai nodrošinātu ka mājaslapa darbojas bez problēmām ilgu laiku un nes korektu informāciju.
Ir daudz iemeslu, kāpēc ir svarīgi veikt regulārus mājaslapas atjauninājumus. Viens no galvenajiem iemesliem ir fakts ka mājaslapas saturam ir jābūt aktuālam un informatīvam, lai tas spētu interesēt un informēt nepieciešamos auditorijas segmentus. Piemēram: ja uzņēmuma produktu sortiments ir mainījies, mājaslapas sadaļā kas stāsta par produktu un pakalpojumu piedāvājumu, ir nepieciešams veikt satura atjauninājumus. Tas palīdzēs potenciālajiem klientiem saņemt pašreizējo informāciju par uzņēmuma piedāvājumu un sniegs iespēju iepazīties ar jaunumiem un jauniem produktiem.
Turklāt, regulāri atjauninājot mājaslapu, varētu uzlabot tās SEO – mājaslapas pozīciju meklētājprogrammu rezultātu lappusēs. Piemēram Google novērtē mājaslapas kas regulāri tiek atjauninātas un satur svaigāku un kvalitatīvāku saturu. Tas var palīdzēt uzņēmumam sasniegt augstākas pozīcijas meklētājprogrammu rezultātu lappusēs un palielināt mājaslapas apmeklējumu.